Saturday 20 September 2014

Dugaan bertimpa, ketiak Mr.Nick penawarnya.

After every storm the sun will smile; for every problem there is a solution, and the soul's indefeasible duty is to be of good cheer.


Tak ada satu pon masalah dalam dunia ni yang tak boleh diselesaikan kecuali masalah nak menjawab soalan kubur. Itupon boleh setel kalau cukup amal pahala nak bawa bekal balik ke sana insyaAllah. See, semuanya Allah dah atur cantik-cantik. Kenapa cerita pasal masalah pulak hari ni? Actually, minggu ni minggu yang dipenuhi dengan dugaan dan ujian untuk Mashy. Hope ada jalan yang terbaik untuk setiap satu darinya.

20 September 2014
Dear Diary,

Malam ni jalan-jalan, kat bazar  temankan Mr.Nick repair wiring cable eletrik peniaga di sini, Mashy terperanjat besar melihat ada juga SID yang 'mencemar' diri dengan menjual produk Shaklee macam jual produk kosmetik kat pasar-pasar malam sekaligus menghilangkan ke eksklusif an Shaklee dimata pengguna sedangkan sepatutnya SID awal-awal lagi tahu bahawa perkara tersebut adalah DILARANG keras oleh pihak Shaklee. Nak dijadikan cerita, baru je semalam seorang pengguna bertanyakan perihal kisah SID 'open table' jual produk Shaklee di BK Jb, pengguna ingat Mashy yang jual kat situ, katanya nak jumpa kat situ je, mati-mati Mashy nafikan, ye lah kan, Mashy selalu update ada kat sini, tak pernah pulak nampak, dan tak pernah juga menjual sampai buat pameran berbotol-botol. Nah hari ni, tertonjol depan-depan mata. Tarik nafas panjang. Teringat updates rakan SID yang menegur sedikit waktu dulu, Mashy ambil tak endah, rupanya jadi parah. Pengguna keliru, best part mereka ingat Mashy lah yang berjualan disitu. 

Bukan Kami


So tujuan Mashy menulis ni, Mashy nak perjelaskan pada uolls, Mashy atau Ateen TIDAK MENJUAL PRODUK SHAKLEE secara offline. Anda boleh mencari kami melalui Facebook Mashy atau Ateen 
atau menghubungi kami melalui whatsaap/wechat/telegram/blog 

bestie jb
Blog Rasmi Kami


Rabbi Yassir Wala Tua'ssir.. Semoga isu ini diselesaikan, sedih jugak, tak pasal-pasal SID JB terkena tempias lebih-lebih Mashy. Dengan keadaan kesihatan sebab 'bulan mengambang' lagi, emosi kemain bermaharaja lela lagi. Mujur lah ada yang sudi melayan. Hari ni, walaupon kekenyangan makan Mee Goreng Basah special by Abam Sado Ateen merangkap encik suami Ateen yang jadi chef kami hari ni, Mr.Nick masih lagi menggunakan makanan sebagai 'penenang' Mashy dikala stress melanda ni hehehhehe. Kami ngedate kat Maco! Tak pernah masuk sini pon,tapi hari ni, hot chocolate dengan crepe nya menambat hati ehhehe.


Gegula Hati Mashy


Alhamdulillah, sempat juga deep conversation perihal perancangan BestieSheTeenBeautyShop, masih banyak yang perlu kami fikir, susun dan atur sebaiknya insyaAllah. Keep supporting us! Doakan yang terbaik untuk kami okeyh geng. Ouh ye, Mashy sebenarnya nak share dengan uolls testimony Ateen masa dia belum ber Wonderglow, kali ni Mashy janji, next entry dari Mashy, Mashy curi pic Ateen zaman dolu-dolu taw. Hehehehhe. Rahsia kita-kita aje!

Layan sebiji B-Complex yang membekalkan vitamin B antaranya  B9 yang membantu mengurangkan depresi. Gitu kaw! Sampai depresi taw iolls orang tuduh iollss bukan-bukan ehhehehe. Sedih kononnya. Yang pasti, untuk malam ni dan malam-malam sebelum juga malam akan datang, bau ketiak Mr.Nick macam potion untuk Mashy dapatkan deep sleep hehehehehe. Like seriously lah beb, bau ketiak atau badan hasil rembesan hormon lelaki mampu memberi impak tau untuk mengurangkan stress. Ok, time to go. Good Nytez. Siomsiked.


20/09/2014
22.57
Mashy Bestie




0 comments:

Post a Comment