Thursday 25 September 2014

Tak Salah Berangan ^^

'Kalau Orang Kata Tidak Boleh Ia Tidak Penting, Kalau Anda Boleh Itu Lebih Penting!' - Irfan Khairi


Memang betul, apa yang orang nak kata..biar diorang kata, yang penting bukan keluar dari mulut dan fikiran kita..Be Positive dan buktikan yang kita boleh buat apa yang kita kata..macam nak bagi motivasi gayanya..acah2 je..hehe..

Dear Diary,
26 September 2014

Assalamualaikum n salam 1 Malaysia, hari ni konon macam nak skema sikit..boleh ke? hehe..mesti ada yang rindu dengan entry terbaru weolss (acah2 hot & spicy), tengok lah, last updatenye bila..weolls sekarang agak sibuk dengan paperwork projek terbaru weolss..macam gempak gitu..hahaha..tunggu lah nanti bila tiba waktu dan ketikanya..akan weolss update hokey..





Sangat terkesan dengan kata-kata ni..betul! Disebalik apa yang kita ada sekarang tak semua yang mendoakan yang terbaik untuk kita..sebenarnya tak apa pun..yang penting diri kita sendiri mampu atau tak menepis setiap apa yang diperkatakan dari orang lain..cuma diri sendiri elakkan untuk bercakap yang tidak baik tentang diri sendiri..In Shaa Allah Fikir yang baik-baik, cakap yang baik-baik, buat baik akan dapat yang TERBAIK! Aamiinn..Life weolss senang je, weoolss buat apa yang weoolss suka, yang weolss impikan..senang cerita BERANGAN..tak salah kot, bukan kena bayar pon..hehehe..BERANGAN ni pun terapi diri tau..if jadi kenyataan tu dah kira BONUS BESAR hokey..Aaminn..weolls ni banyak angan-angan yang tersimpan rapi dalam lubuk hati ni (ayat macam minta sepak)..tapi weools akan buktikan ANGAN-ANGAN dengan USAHA yang selari dan DOA mampu menjadi kenyataan..nak belanja pic sikit la..



Mashy & Ateen


Ateen & Mashy


Mashy & Ateen


Motif upload pic ni..sebenarnya rindu muka sebelum kebakaran..sekian terima kasih..hahaha..saje buat iklan..ampun!..oke sambung..di sebalik ANGAN-ANGAN yang weolls impikan..cuma hero-hero weolss je yang melayan kepala 'ting-tong' weolss..konon-konon 'sehati sejiwa' walaupun hakikatnya 'paksa-rela'..tapi pun tak apa lah..kira jaga hati jugak tu kan..hehe..


Abam Sado Weollss

Abam sado weoolss, Mr. NIk Nazri dan Mr. Mohamad Nazri..nama sama tidak disengajakan..hehe..bukan plan eh..kang ada yang kata 'alah saje lah tu cari husband nama sama..dah nama pun BESTIE mesti nak sama'..tak kisah lah..kitorang pun tak ada kerja nak pergi kumpulkan nama NAZRI ni interview jadi HUSBAND (retiss sangat)..oke dah merepek kerepek..sambung balik..hehe..sebenarnya apa yang penting weolss nak dengar abam sado weolss support weoolss..sebab diorang lah orang paling terdekat dengan weolss..apa yang orang lain nak cakap biarkan..tak rugikan kita pun tak untungkan kita..betul kan..kalau susah kita dengan dia, senang pun dengan dia..Jom ubah diri menjadi sepositif yang mungkin..okey, nak breakfast than makan B-Complex Shaklee..tengah stress berfikir ni memang waktu yang sesuai untuk telan B-Complex Shaklee..Good luck! tata..Assalamualaikum ^^




10.42 26/9/2014
Ateen Bestie

0 comments:

Post a Comment