Wednesday 17 September 2014

Merajuk Dengan FB

I'm Not Sulking, I'm Quietly trying to Control the side of Me That wants to Choke You - Google Pic


Merajuk? Ada dia kisah..hehehe..sebab iiolss merajuk dengan FB la iolss bukak blog di kala petang hari ni untuk meluah..boleh kot..maaf FB..

17 September 2014
Dear Diary

Hari ni duduk sensorang melayan gusi yang bengkak..cerita macam dramatik je ek..sakit memang la sakit..nak pergi klinik kena tunggu En.Hubby balik kerja..sesambil layankan gusi bengkak ni sesambil mengupdate la kat FB pasal produk suplemen yang meletup ni..mula-mula post pertama ok..boleh je share..tup-tup post ke dua..dia boleh tak bagi share..siap keluar warning ngkoo...meyh iollss share..



Facebook Warning

Tu la dia yang keluar, jadinye sampai 24hb September ni la tak nampak Ateen update apa2 kat FB ye..jadinye rajin-rajin la menjenguk blog kami..hehehe..Ateen sebenarnye nak share pasal Meal Shakes Shaklee je tadi..korang nak tahu ke ape yang Ateen nak share sampai merajuk dengan FB sebab tak bagi share tu?? Kalau nak tahu ye boleh aje Ateen Share kat sini..suke3!!


Meal Shake Promo

Jom membeli sambil menderma. Kita kekal sihat sambil beramal.
Setiap pembelian 3 canister Meal Shakes, anda layak mendapat 1 canister Meal Shakes secara percuma!
Dan 10% hasil dari jualan set promo ini akan disalurkan kepada 2000 keluarga termiskin di Malaysia yang terpilih, dengan bekalan Meal Shakes selama 1 tahun!

Bersama-sama kita mencapai sasaran RM1 juta untuk kita sama-sama sihat dan membantu mereka yang kurang bernasib baik juga sihat.

Shaklee Cares for our Children Program dengan kerjasama dari MyKasih Foundation.




kalau korang berminat nak beramal boleh lah contact kitorang untuk dapatkan Meal Shakes Shaklee ni..Post ni dah selamat dah tertampal kat dinding FB tu..yang tak sempat tertampal lagi tu yang post ni ha...nak share jugak la kat sini...



Meal Shake Shaklee

















Feedback Meal Shakes Ibu bahagia anak ceria ^^
Alhamdulillah...anak yg bsr tu ceria jek pagi2 nk gi sekolah...Nmpk die mcm brtenaga la x lesu nk bgn pagi.

Rasanya mcm dh abis kot kt umah mak I...nk kena check blk nnti, I punya stock kt umah mmg dh abis...nnti nk repeat order lagi^^ - Puan I

========================

Meal Shakes - Fast Food, No Guilt

Dengan gaya hidup yang lasak dan sentiasa berlari aktif, kanak-kanak tidak punya waktu utk duduk diam menikmati makanan yg seimbang. Sebab itulah mereka perlukan pilihan makanan segera yg baik utk mereka dgn pilihan kandungan rendah lemak dan rendah glisemik seumpama Meal Shakes Shaklee!

• Memberikan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien utk kanak-kanak yg sedang membesar & remaja utk kekal sihat & kuat.
• Sumber pemakanan serat & protein terbaik.
• Kaya dgn sumber kalsium.
• Glisemik indeks yg rendah.


Eh eh..terBOLD pulak setiap ayat2 tu, macam teruja pulak dapat share kat sini..tu yang terBOLD tu..hehehe..
Post pasal ni lah yang tak lepas kat FB tu..konon-konon sampai nak merajuk bagai..hahaha..poyo je an..korang dah baca pasal Meal Shakes Shaklee ni kan, best tak? bila dapat feed back yang awesome dari customer tentang sesebuah produk yang kita jual dan kita pun consume..kita mesti nak kongsikan supaya orang lain pun dapat berkongsi apa yang kita dah rasa..so chill la..kalau tak dapat post apa2 kat FB sebab disekat pon banyak lagi medium sosial yang kita boleh gunakan untuk berkongsi dengan semua orang tentang apa yang kita buat dan macam-macam lagi..contohnya macam kat blog ni..hehe..

Okey la, dok type2 pasal Meal Shakes Shaklee ni buat Ateen sendiri terliur..apa tunggu lagi..nak pergi bukak peti ais bancuh..sedapppnye!!! jangan jeles..tata..Assalamualaikum.




Smile Meal Shakes - Google Pic


Disclaimer :

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


16.55 17/9/14
Ateen Bestie


2 comments: